זוואטיני / אטארי

ייחודו של המקצוען: גולגו 13 , סרטם של אוסמו דזאקי ושיצ'ירו קוביאשי לא טמון בהיותו גרסת אנימה לסרט בכיכובו של סוני צ'יבה המגולל את עלילות המתנקש היפני המסתורי

גם לא בהיותו חוליה נוספת בשרשרת של אנשים בעלי רשיון להרוג הנושאים עם מספר ראשוני כלשהו:

מסוכן הוד מלכותה 007 ועד סוכן 47 ב"היטמן", כאשר המהדרין יוסיפו גם את מספרי 3 ו 1 מ Branded to Kill של סייג'ון סוזוקי

סיומת בדמות מספר טבעי גדול מ-1, שלא ניתן להציג כמכפלה של שני מספרים טבעיים קטנים ממנו, מבטיחה מנת קטל לא קטנה.

_________________

קריאת ביניים מספסליה האחוריים של התודעה:

"ומה עם נוסע 57?!"

כן, גם נוסע 57.

– אתה משחק ברולטה?

– מדי פעם

– ובכן, הרשה לי לייעץ לך – המר תמיד על קרח עם ברקוד מקועקע על העורף!

סצנה זנוחה מתוך היטמן

2007

_________________

לא, ייחודו של המקצוען: גולגו 13 נעוץ באחת מהסצנות הראשונות בתולדות הקולנוע שהציגו אנימציה ממוחשבת

פרימיטיבי למראה ככל שיהיה, היה זה צעד ראשון במסע המנסה להפוך את הפיקסלים המתרוצצים על המסכים לריאליסטיים יותר

אבל, מעניין יותר הוא צעד שנעשה בכיוון ההפוך.

ב"אולטרה ויולט" מ 2006, הפרק האחרון בינתיים בתת הז'אנר בעל ההצלחה המפוקפקת משהו שהתחיל לפרוח בחסות קארי אן מוס ו"המטריקס" ובו דוגמניות לשעבר בחליפות צמודות חובטות בכל הסובבים אותן (קדמו לו "איאון פלקס" עם שרליז ת'רון ו"Bloodrayne" עם קריסטאנה לוקן*) מילה ג'ובוביץ' (יובוביץ', אם מתעקשים) היא, עד כמה שניתן להבין, מוטציה ערפדית עתידנית כלשהי שנלחמת בתאגיד תרופות כנסייתי מרושע.

אבל שוב, לא העלילה או ההשתייכות הז'אנרית הם מה שמיוחד בסרטו של קורט ווימר, אלא מה שנראה כמו ניסוי אסתטי נועז – יש שיאמרו מטופש – למדי: לגרום למציאות התלת מימדית להראות כאילו היא אוסף פיקסלים חסר ממשות

הצלחתו (שייתכן שאינה מכוונת, שכן הסרט הוצא מידיו לאחר הצילומים ונערך על ידי האולפנים ללא מעורבתו) של ווימר, אינה מסתיימת במראה קונסולת המשחקים שהוא מעניק לסרטו, גם הבחירה באתר הצילומים מתבררת במבט נוסף כשנונה למדי – אחרי שבשנות השמונים של המאה הקודמת שימשה טוקיו כהשראה למראה שנת 2010 וסביבתה של ערים קולנועיות, הרי שמאמצע העשור הנוכחי נראה שהתחזיות העתידניות נחתו בצידו הלא נכון של ים סין המזרחי ושנגחאי ממלאת היטב את תפקיד מטרופוליס


*כשלונו של Bloodrayne לא ריפה, מסתבר, את ידיו של אווה בול ומוקדם יותר השנה הוא הוציא את

Bloodrayne 2 – Deliverance ובו (הדוגמנית לשעבר) נטאסיה מלת'ה היא חצי ערפדה המגיעה לעיירה מושלגת במערב הפרוע ומתעמתת עם בילי הנער וכנופייתו שהפכו לערפדים

פוסט זה פורסם בקטגוריה אנימציה, אסיה, בונד, העתיד, מוות, מספרים ראשוניים, מקצוענות, מתמטיקה, סוזוקי, קורט ווימר. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s