אידיוסינקרטיה קריפטית ב'

פרולוג

בדיחה ששמעתי פעם:
איש נכנס לבאר ומזמין בירה.
מתיישב לידו תנין ומתחיל להגיד לו:
"טִיפֵּש, טִיפֵּש".
האיש מנסה להתעלם, אבל התנין בשלו;"טִיפֵּש, טִיפֵּש".
האיש מתעצבן ואומר לתנין:

"אם אתה ממשיך עם זה אני הופך אותך"
התנין ממשיך: "טִיפֵּש, טִיפֵּש".
האיש מכניס את היד לפיו של התנין, הופך אותו ומתיישב לסיים את הבירה.

אחרי כמה דקות  הוא שומע מהכסא שלידו

"שִיפֵּט, שִיפֵּט"

היסטריות של הקולנוע

ב"בלאדי וולנטיין" הבעייתי, בלשון המעטה, יש בכל זאת רגע קולנועי שנון אחד, כאשר דמותו של זקן נרגן מכוונת רובה ציד שנראה כאילו הוא משתרבב מן המסך אל האולם ומסננת אל החשכה "אני רואה רק צללים".
באותו רגע נדמה כאילו מישהו הכניס יד נעלמה אל תולדות הקולנוע וגרם לאחים לומייר ליצור את
"התחנה נכנסת ברכבת"

(ואחת בשביל ריצ'ארד פריור וג'ין ווילדר)

השערה גיאו-מוטורית

גראן טורינו הוא בעצם תמונת מראה של הקאדילק הוורוד.

האם סרטו החדש והמוצלח של איסטווד הוא מעין נסיון לכפר על הסרט בכיכובו מ 1989?

קשה לדמיין אדם שוולט קוואלסקי הזועף יתעב יותר מאשר את גובה החובות החלקלק טומי נובאק, או שתי ערים בעלות תדמיות שונות יותר מאשר דטרויט התעשייתית וקשת היום ולאס וגאס הנוצצת המתפרנסת מאשליות.

פריט טריוויה מוזיקלי סמי-זניח

שני סרטים העוסקים ברוצח שכיר שמאס בקטל ומנסה לפרוש, "מפגש בגרוס פוינט" ו"מטאדור", מסתיימים שניהם בשיר של הלהקה הארגניטנאית Los Fabulosos Cadillacs

אפילוג

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה בלאדי וולנטיין, האחים לומייר, כדורגל, לה סיוטה, מוטוריקה עדינה, מרסלו סאלאס, סימפולים, ריצארד פריור. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s