כמו רורשאך ב"שומרים", גם אֵל בּוֹרבָּה הוא לא מעריץ גדול של המין האנושי.
חמוש במסכת מתאבקים מכסיקאית, עודף משקל ושורות מחץ משרך אל בורבה את דרכו בסמטאותיה האפלות של עיר לא ידועה בין רובוטים, מדענים מטורפים, גמדים רצחניים וכתות מסתוריות ורבות עוצמה.
שילוב מופרך אך מתבקש בין אל סנטו
לבלש של מיקי ספיליין, מייק האמר
חובט אל בורבה את דרכו אל הצדק והאמת, או לפחות לחיקוי מספיק קרוב שלהם, בברוטליות משועשעת מעצמה.
להבדיל מרורשך, לגיבורו של צ'ארלס בארנס אין יומרות להציל את העולם\אנושות מעצמם, הוא רק רוצה לקבל את שכר הטרחה שלו ולשתות בירה בעודו מעלעל במגזיני הזימה\היאבקות החביבים עליו.
ה(לא כל כך) חדשות הטובות:
Black Hole הקודר והמצויין שנכתב על ידי בארנס במשך כעשור, יהפוך ככל הנראה לסרט בבימויו של דיוויד פינצ'ר.
כרגע, אחרי פרישתם של ניל גיימן ורוג'ר אייברי מתפקיד התסריטאים לא ידוע מה יעלה בגורלה של ההפקה.
אך אם להתבסס על הפעם האחרונה בה עסק פינצ'ר באירועים עוכרי שלווה המתרחשים בחוף המערבי של ארצות הברית בשנות ה 70, הרי שיש למה לצפות
ועדיין, היה משמח לדעת שאיפשהו בהוליווד מיקי רורק מתדפק על דלתות של מפיקים ומציג בפניהם את התפקיד הגדול הבא שלו